Bancuri cu interpreti

jokes_interpreters

Deoarece nu cu mult timp in urma, colaboratorii de la interpreti conferinta engleza Craiova au prezentat cateva idei generale menite a-i ajuta pe cei care au imbratisat aceasta profesie, unul dintre colaboratorii de la interpreti conferinta germana Craiova a venit cu ideea foarte inspirata de a prezenta si cateva bancuri de profil.

Colaboratorilor de la interpreti conferinta franceza Craiova le-a revenit sarcina de a le cauta, sarcina pe care au acceptat-o cu placere si pe care indeplinit-o cu brio, zicem noi:

Un interpret de conferinte vine negru de suparare la receptia hotelului unde isi petrecuse noaptea:

– Am pierdut avionul din cauza voastra; v-am spus sa ma sunati in camera si sa ma anuntati cand e 5.30!

– Dar asta am si facut, a replicat receptionerul calm.

– Dar ati fi putut astepta sa ridic receptorul!

– Exact asta am si facut, a continuat receptionerul la fel de imperturbabil.

– Da, dar ar fi trebuit sa asteptati pana spuneam ceva, ca sa va asigurati ca sunt treaz.

– Domnule, chiar eu v-am sunat si v-am spus ca este 5.30, insa ati spus: Il est cinq heures et demie si ati inchis imediat.

***

– De cati interpreti este nevoie pentru a schimba un bec?

– Depinde de context.

***

Un misionar merge in Africa la un trib. Isi face rost de un interpret, un locuitor din partea locului; se prezinta in fata membrilor tribului, carora le spune timp de o jumatate de ora o anecdota, dupa care ii cere interpretului sa traduca. Acesta rosteste decat cateva cuvinte, iar intregul trib izbucneste in ras. Uimit, misionarul in intreaba pe interpret:

– Formidabil, eu am vorbit jumatate de ora, iar tu ai spus doar cateva cuvinte si ei au si inceput sa rada. Cum ai reusit?

– Le-am spus: E o gluma – radeti!

***

O pisica sta pe tron, iar in fata ei sa afla doi caini, ambasadorul si interpretul sau. Acesta din urma ii sopteste celuilalt:

– Cred ca va trebui sa schimbi exprimarea, in limba lor nu exista expresia: aici, baiete, aici!

Sursa imagine: www.translationtero.tmblt.com.

Daca aveti nevoie de noi, ne gasiti la 0761 431 2550723 678 986/andrinacraciun@gmail.com.

 

Leave a Reply

