Politicianisme celebre – Boris Johnson

Boris Johnson at Shaftebury Park Primary School, Battersea,

De voie, de nevoie, procedurile legate de Brexit merg inainte, iar cei  precum colaboratorii de la traduceri echivalari diplome Craiova, care sperau ca totul se va reduce la niste chestiuni formale, au aflat cu stupoare ca noul Ministru de externe al Marii Britanii, Boris Johnson, este o persoana atat de controversata si sloboda la gura, incat exista temeri ca lucrurile o vor lua si mai au in jos. Ca sa-si ilustreze spusele, traducatorii de echivalari diplome Craiova au compilat cateva vorbe memorabile ale acestui politician cu o coafura izbitor de asemanatoare cu a lui Donald Trump:

My chances of being Prime Minister are about as good as the chances of finding Elvis on Mars, or my being reincarnated as an olive – Sansele mele de a fi Prim Ministru sunt cam la fel de bune cu cele de a-l gasi pe Elvis pe Marte sau cu cele ca eu sa ma reincarnez ca o maslina.

My speaking style was criticized by no less an authority than Arnold Schwarzenegger. It was a low moment, my friends, to have my rethorical skills denounced by a monosyllabic Austrian cyborg – Modul meu de a vorbi a fost criticat nici mai mult, nici mai putin de o autoritate precum Arnold Schwarzenegger. Am cazut jos de tot in acel moment, prieteni, din moment ce abilitatile mele retorice au fost denuntate de un cyborg austriac monosilabic.

I am supporting David Cameron purely out of cynical self-interest – Il sprijin pe David Cameron dintr-un pur si cinic interes propriu.

If we judged everybody by the stupid, unguarded things they blurt out to the nearest and dearest, then we wouldn’t get anywhere – Daca am judeca numai dupa lucrurile stupide si slobode pe care le scoatem pe gura fata de cei apropiati, n-am ajunge nicaieri.

The dreadful truth is that when people come to see their MP they have run out of better ideas – Teribilul adevar este ca, atunci cand oamenii vin in audienta la parlamentarul care ii reprezinta, insemna ca nu mai au idei mai bune de-atat.

Sursa imagine: www.eveningharold.com.

Daca aveti nevoie de noi, ne gasiti la 0761 431 2550723 678 986/andrinacraciun@gmail.com.

Leave a Reply

